Vistara, Bu Mali Yıl İçin 10 Uçak ve 1.000 Kişi Ekleyecek

Beykozlu

New member
Vistara, mevcut mali yılda toplam 10 uçak ekleyecek ve 1.000 kişiyi işe alacak


İstanbul:

Tam hizmet taşıyıcısı Vistara, mevcut mali yılda toplam 10 uçak eklemeyi ve 1.000’den fazla kişiyi işe almayı bekliyor ve üst düzey bir yöneticiye göre ABD’ye uçma planlarını rafa kaldırdı.

Air India ile birleşmesi planlanan Vistara, şu anda 61 uçaklık bir filoya ve 5.200’ün üzerinde personel gücüne sahip.

Bu hafta burada yapılan bir etkileşim sırasında Vistara CEO’su Vinod Kannan, Go First’ün çöküşüyle birlikte özellikle pilotlar ve kabin ekibi üyeleri olmak üzere hazır bir yetenek havuzu oluştuğunu söyledi.

“Air India ve IndiGo gibi onları da işe aldık. Doğru sayıda, doğru insanı aldığımızdan emin olmak istedik. Her havayolunun yapacağı olağan süreçten geçtik. yeni gelenlerin geldiği kabin ekibi. Hala iyi yetenekleri çekiyoruz,” dedi PTI’ye.

Go First’ten yaklaşık 50 pilot, havayolu tarafından işe alındı.

Vistara’nın işe alma planları hakkında ayrıntılı bilgi veren Bay Kannan, havayolunun bu mali yılda toplam 10 uçak ekleyeceğini ve yaklaşık 1000 personele ihtiyaç duyacağını söyledi.

“Yaklaşık 1.000 personele ihtiyacımız var… bu mali yılın sonuna kadar… 10 uçaktan 1’i geldi ve 3’ü geniş gövde olmak üzere 9’unun daha gelmesi gerekiyor. Gerisi A320’ler,” hey söz konusu.

Tata Group ve Singapore Airlines’ın ortak girişimi olan Vistara’nın 61 uçaklık bir filosu olduğunu ve yerde uçak bulunmadığını sözlerine ekledi.

Filonun üç sahip olunan ve bir kiralık geniş gövde uçağı vardır.

Bay Kannan, havayolunun daha önce planlandığı gibi ABD’ye uçmamaya karar verdiğini söyledi. “Asıl sebep, ABD’ye uçmak için çok fazla uçağa ihtiyacım olması. Hindistan’dan ABD’ye yapılacak tek bir günlük operasyonda en az üç uçağa ihtiyaç duyulacak. Üç uçağın gelmesini beklemem gerekiyor ve bilmiyorum. Aralıklı olacak. Başlayacağı zaman entegrasyon gerçekleşecek (olacak)” dedi.

Air India ile devam eden birleşme sürecinin Haberin Detaylarıında, Vistara markasının varlığı sona erecek olan Bay Kannan, Vistara markasını oluşturan insanların orada olacağını ve zirvede ayrılmanın her zaman iyi olduğunu söyledi.

Vistara markasının ne olduğu sorusuna ise, “Çok büyük emek, özen, dikkat, acı, ter, para ve çok para harcanarak yapılmış bir şey. Çok şükür ki öyle bir durumdayız ki. insanlar seyahat etmek için iyi bir marka olduğumuzu anlıyor”.

“Air India’nın Vistara’dan insanlara ihtiyacı var. Büyüyorlar … insanların işi olup olmadığı, sorun bu değil. Sorun, hangi işe sahip olacakları” dedi.

Kasım 2022’de Tata Group, Vistara’nın Air India ile birleştiğini duyurdu ve anlaşma uyarınca Singapur Havayolları, Air India’da yüzde 25,1 hisseye sahip olacak. Düzenleyici onaylara tabi olarak, anlaşmanın Mart 2024’e kadar tamamlanması bekleniyor.

Uçak biletleri hakkında, Vistara şefi bunun her zaman bir arz ve talep meselesi olduğunu söyledi.

“Birkaç nedenden dolayı uçak fiyatları çok yüksek. Birincisi, işlettikleri rotalarda kapasite düştüğü için Önce Git; ikincisi, mevsimsel talep, Mayıs ayında, Go First’ün uçmak için kullandığı tüm destinasyonlar süper zirve… ne kadar istesek de kapasite, İlkenin götürdüğü ölçüde geri gelmedi.

En büyük çözüm (sahip olunması gereken) kapasite artırımıdır” dedi.

Bu haftanın başlarında, sivil havacılık bakanlığı havayollarından, belirli rotalardaki uçuş ücretlerindeki artışın ortasında uçak biletlerinin makul fiyatlandırılmasını sağlayacak bir mekanizma tasarlamalarını istedi.

()
 
Üst