Bu İkonik Uluslararası Atıştırmalığı Hindistan Pazarına Tanıtma Güveni

Beykozlu

New member
RCPL, Alan’s Bugles’ı Kerala’da başlatacak ve kademeli olarak Hindistan genelinde yaygınlaştırılacak (Temsili)


Yeni Delhi:

Reliance Retail, hızlı büyüyen atıştırmalıklar segmentine FMCG segmentine girme tutkusu doğrultusunda giren, markalı işlenmiş tüketici gıdalarının önde gelen ABD merkezli çok uluslu üreticisi General Mills ile ortaklık kurdu.

Cuma günü adım adım FMCG kolu Reliance Consumer Products Limited (RCPL), Alan’s Bugles’ın Hindistan pazarında piyasaya sürülmesiyle batılı atıştırmalıklar kategorisine girdiğini duyurdu.

“Hindistan’daki atıştırmalıklar ilk kez, General Mills’in sahibi olduğu ve İngiltere, ABD ve Orta Doğu da dahil olmak üzere büyük küresel pazarlarda bulunan, 50 yılı aşkın bir geçmişe sahip uluslararası mısır cipsi atıştırmalık markası Bugles’ın tadını çıkarabilir.” ortak bir açıklama

Alan’s Bugles markası altında RCPL, Orijinal (Tuzlu), Domates ve Peynir gibi tatlarda 10 Rs’den başlayan cep dostu fiyat noktalarında sunulacak birinci sınıf bir atıştırmalık deneyimi sunacak.

RCPL, Alan’s Bugles’ı Kerala’da başlatacak ve kademeli olarak Hindistan genelinde yaygınlaştırılacak.

RCPL sözcüsü, Bugles ile başlayan Alan’ın atıştırmalık ürün yelpazesinin lansmanının, FMCG pazarındaki ayak izimizi genişletmeye yönelik bir başka adım olduğunu söyledi.

“Alan’s’ın piyasaya sürülmesiyle, hevesli Hintli tüketicinin atıştırmalık ihtiyaçlarını karşılamak için zengin ve birinci sınıf teklifleri tatmasını ve keyfini çıkarmasını sağlamak istiyoruz. Tat profiline daha fazla odaklanarak büyüyen batı atıştırmalık pazarına aktif olarak katılmayı amaçlıyoruz ve genel deneyim” dedi.

General Mills Hindistan Finans Direktörü Sheshadri Savalgi şunları söyledi: “General Mills, dünya çapında en sevilen markalarından biri olan Bugles’ı Hindistan’da bulundurmaktan heyecan duyuyor. Bugles, hafif ve havadar bir çıtırtıya sahip ikonik koni biçimli mısır cipsleridir. Hindistan’daki atıştırmalık severlerin dünya çapındaki tüketiciler tarafından sevilen Bugles’ın tadını çıkardığını görmek!” Ülkenin önde gelen perakendecisi Reliance’ın FMCG kolu olan RCPL, portföyünü genişletme yolunda.

Yakın zamanda Campa, Sosyo ve Raskik içecek markaları, Independence kapsamında günlük ihtiyaç maddeleri, Toffeeman altında şekerleme, Maliban altında bisküvi ve Glimmer ve Dozo altında ev ve kişisel bakım ürünleri gibi birçok işletmeyi satın almıştı.

Reliance, 110 milyar ABD Doları tutarındaki FMCG (Hızlı Tüketim Malları) segmentinde ilgili bir oyuncu olma hedeflerini dile getiriyor.

()
 
Üst