Beykozlu
New member
Zoho işten çıkarmalara karşı karar verdi.
Yeni Delhi:
Küresel makro ters rüzgarların ortasında, Zoho Çarşamba günü işten çıkarmalara karşı karar verdiğini, ancak mühendislik rolleri için işe alımın dondurulmasını ve pazarlama harcamalarının budanmasını içeren ihtiyatlı bir yaklaşım benimseyeceğini, ancak müşteriye yönelik roller için seçici işe alımların devam edeceğini söyledi.
Hizmet olarak yazılım (SaaS) şirketi, topluca “lüks pazar” olarak adlandırdığı bir segment olan orta ölçekli pazar ve kurumsal pazardaki ivmeyi hızlandırmak için tüm portföyüne yatırım yapacağını duyurdu. Şirket, bir brifing sırasında, son üç yılda orta ölçekli pazar ve işletme segmentinde yüzde 65 bileşik yıllık büyüme oranı (CAGR) kaydettiğini söyledi.
Pazarlama ve Müşteri Deneyiminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Praval Singh, ekonomik değişimler olsa da CIO’ların maliyet ve değeri optimize etmek istediğini ve Zoho çözümlerinin bu zamanlarda daha da alakalı olduğunu belirtti.
“Bu umut ışığı ve Hindistan’da daha fazla yükselişe geçmemizin nedeni bu. Dünyanın bazı bölgeleri daha zorlu ama Hindistan’da sahip olduğumuz fırsat, var olan boşluk payı, sahip olduğumuz çözüm yetenekleri ve müşteriler gemiye getiriyoruz, yükseliş için nedenler var” dedi.
Zoho ayrıca küresel olarak orta ölçekli pazar ve işletme segmentinde yüzde 65’lik üç yıllık bir YBBO’ya tanık oldu. Bu segment artık tüm işin üçte birini temsil ediyor. Genel olarak, Zoho şu anda 6.00.000’den fazla işletmede 90 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veriyor.
MY24 için işe alma planları sorulduğunda, Bay Singh, şirketin “her seferinde bir ay sürdüğünü” ve “mühendislik tarafında kesinlikle bir işe alma donması olduğunu” söyledi.
“Müşterilerle yüz yüze olunan rollerde (satış ve pazarlama, müşteri desteği) seçici açılımlar yapıyoruz çünkü müşterilere hizmet verebilmek için buna ihtiyacınız var, ancak genel olarak, büyük ölçekli işe almayla ilgili çok fazla düşünce var. Singh, “işlerin gidişatından dolayı toplu halde insanları işe alıyor” dedi.
Şirketin en başından beri işten çıkarma olmayacağının net olduğunu iddia etti.
“Pazarlama harcamalarımızda veya çok sayıda insanı işe almada hiçbir zaman aşırıya kaçmadık ve şu anda bunu kontrol altında tutmak konusunda çok daha ihtiyatlı davranıyoruz. Ancak karar verdiğimiz konulardan biri de işten çıkarma olmaması. Pazarlama harcamalarımızı kısmak için,” dedi Bay Singh.
Şirketin 12.000 çalışanı var.
Hindistan’ın ekonomik ters rüzgarlardan hâlâ büyük ölçüde korunduğunu söyledi.
Şirketin Yapay Zekaya yaklaşımı konusunda Bay Singh, kısa vadede Zoho’nun portföyünü üretken yapay zeka ile entegre etmeye odaklandığını söyledi.
Orta ve uzun vadede şirket, kesintisiz yapay zeka güdümlü iletişimi ve bilgi keşfini güçlendiren sıfır vuruşlu öğrenme teknikleriyle sohbet etme, özetleme, başka kelimelerle ifade etme ve yeni görevlere uyum sağlama yeteneğine sahip olacak tescilli Büyük Dil Modelleri (LLM’ler) geliştiriyor. .
“LLM’miz üzerinde çalışıyoruz ama bu uzun vadeli bir plan. Bu şeyler zaman alıyor. Kısa vadeli entegrasyonla ilgili, ancak yarın, ona ne bağlamayı seçtiğinize bağlı olarak, Zoho’dan da bir teklif alacaksınız.” dedi.
Zoho’nun Hindistan’daki büyümesine bankacılık, finansal hizmetler ve sigorta (BFSI), imalat, perakende, hızlı tüketim malları (FMCG), ilaç ve BT sektörleri öncülük ediyor.
()
Yeni Delhi:
Küresel makro ters rüzgarların ortasında, Zoho Çarşamba günü işten çıkarmalara karşı karar verdiğini, ancak mühendislik rolleri için işe alımın dondurulmasını ve pazarlama harcamalarının budanmasını içeren ihtiyatlı bir yaklaşım benimseyeceğini, ancak müşteriye yönelik roller için seçici işe alımların devam edeceğini söyledi.
Hizmet olarak yazılım (SaaS) şirketi, topluca “lüks pazar” olarak adlandırdığı bir segment olan orta ölçekli pazar ve kurumsal pazardaki ivmeyi hızlandırmak için tüm portföyüne yatırım yapacağını duyurdu. Şirket, bir brifing sırasında, son üç yılda orta ölçekli pazar ve işletme segmentinde yüzde 65 bileşik yıllık büyüme oranı (CAGR) kaydettiğini söyledi.
Pazarlama ve Müşteri Deneyiminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Praval Singh, ekonomik değişimler olsa da CIO’ların maliyet ve değeri optimize etmek istediğini ve Zoho çözümlerinin bu zamanlarda daha da alakalı olduğunu belirtti.
“Bu umut ışığı ve Hindistan’da daha fazla yükselişe geçmemizin nedeni bu. Dünyanın bazı bölgeleri daha zorlu ama Hindistan’da sahip olduğumuz fırsat, var olan boşluk payı, sahip olduğumuz çözüm yetenekleri ve müşteriler gemiye getiriyoruz, yükseliş için nedenler var” dedi.
Zoho ayrıca küresel olarak orta ölçekli pazar ve işletme segmentinde yüzde 65’lik üç yıllık bir YBBO’ya tanık oldu. Bu segment artık tüm işin üçte birini temsil ediyor. Genel olarak, Zoho şu anda 6.00.000’den fazla işletmede 90 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veriyor.
MY24 için işe alma planları sorulduğunda, Bay Singh, şirketin “her seferinde bir ay sürdüğünü” ve “mühendislik tarafında kesinlikle bir işe alma donması olduğunu” söyledi.
“Müşterilerle yüz yüze olunan rollerde (satış ve pazarlama, müşteri desteği) seçici açılımlar yapıyoruz çünkü müşterilere hizmet verebilmek için buna ihtiyacınız var, ancak genel olarak, büyük ölçekli işe almayla ilgili çok fazla düşünce var. Singh, “işlerin gidişatından dolayı toplu halde insanları işe alıyor” dedi.
Şirketin en başından beri işten çıkarma olmayacağının net olduğunu iddia etti.
“Pazarlama harcamalarımızda veya çok sayıda insanı işe almada hiçbir zaman aşırıya kaçmadık ve şu anda bunu kontrol altında tutmak konusunda çok daha ihtiyatlı davranıyoruz. Ancak karar verdiğimiz konulardan biri de işten çıkarma olmaması. Pazarlama harcamalarımızı kısmak için,” dedi Bay Singh.
Şirketin 12.000 çalışanı var.
Hindistan’ın ekonomik ters rüzgarlardan hâlâ büyük ölçüde korunduğunu söyledi.
Şirketin Yapay Zekaya yaklaşımı konusunda Bay Singh, kısa vadede Zoho’nun portföyünü üretken yapay zeka ile entegre etmeye odaklandığını söyledi.
Orta ve uzun vadede şirket, kesintisiz yapay zeka güdümlü iletişimi ve bilgi keşfini güçlendiren sıfır vuruşlu öğrenme teknikleriyle sohbet etme, özetleme, başka kelimelerle ifade etme ve yeni görevlere uyum sağlama yeteneğine sahip olacak tescilli Büyük Dil Modelleri (LLM’ler) geliştiriyor. .
“LLM’miz üzerinde çalışıyoruz ama bu uzun vadeli bir plan. Bu şeyler zaman alıyor. Kısa vadeli entegrasyonla ilgili, ancak yarın, ona ne bağlamayı seçtiğinize bağlı olarak, Zoho’dan da bir teklif alacaksınız.” dedi.
Zoho’nun Hindistan’daki büyümesine bankacılık, finansal hizmetler ve sigorta (BFSI), imalat, perakende, hızlı tüketim malları (FMCG), ilaç ve BT sektörleri öncülük ediyor.
()