Razorpay Magic Checkout, Shark Tank India Markalarının İşini Arttırmasına Nasıl Yardımcı Oldu?

Beykozlu

New member
Razorpay Magic Checkout, çevrimiçi alışverişin son ödeme sürecini basitleştiriyor


Yeni Delhi:

Bir müşteri, bir e-ticaret web sitesini veya çevrimiçi mağazayı ziyaret ederken ürünleri görüntülemek, seçmek, sepete eklemek ve son olarak siparişi vermek için ödeme işlemini tamamlamak için sorunsuz bir süreç bekler. Satın alma yolculuğunun son adımı olarak ödeme, çevrimiçi alışverişin çok önemli bir parçasıdır ve hantal hale gelirse müşteri başka bir siteye geçmekte tereddüt etmez; bu da genellikle düşük sipariş dönüşüm oranları ve yüksek kaynağa dönüş ile sonuçlanır. Çevrimiçi mağazanın (RTO) oranları. Aslında müşterilerin %70’inden fazlası ödeme işlemi sırasında ayrılıyor!

Razorpay Magic Checkout’un devreye girdiği yer burasıdır.

300 milyondan fazla müşteriden oluşan Razorpay ağı üzerinden gerekli tüm iletişim, nakliye ve ödeme bilgilerini önceden doldurarak alışveriş yapanlara kesintisiz ve 5 kat daha hızlı ödeme deneyimi sunuyor. Kolay ödeme süreci yalnızca müşteriler için zaman ve çaba tasarrufu sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda birçok işletmenin satışlarını da artırıyor. Sony TV şovu Shark Tank India’da yer alan VS Mani Co., Isak Fragrance, TagZ, Skippi, Hobby India, Sneakare, Recode ve Barosi ve daha birçok marka, işlerinin onlardan sonra %25-%35’in üzerinde büyüdüğünü gördü. Razorpay Magic Checkout’u tercih etti.

Razorpay Magic Checkout nasıl çalışır?

Magic Checkout, alışveriş yapanların uzun formları doldurma, mağaza hesapları oluşturma ve tekrar tekrar şifre girme ihtiyacını ortadan kaldırarak süreci önemli ölçüde daha az zaman alıcı ve kolay hale getiriyor. Müşteriler, herhangi bir markada ödeme yaparken kişisel verilerini ve ödeme bilgilerini Razorpay ile bir kez güvenli bir şekilde kaydedebilir ve bir sonraki alışverişlerinde tekrar doldurmayı unutabilir!

Kullanıcıların kupon uygulama ve kayıtlı gönderim adreslerini ve teslimatta nakit (COD) dahil ödeme yöntemlerini seçme gibi tüm adımları tamamlamasına olanak tanır.

Razorpay Magic Checkout, Shark Tank India markalarına nasıl yardımcı oldu?

Geniş bir sade yağ, bal, beyaz tereyağı, soğuk preslenmiş yağlar ve diğer ürünlere sahip, doğrudan tüketiciye yönelik bir marka olan Barosi, ürünlerini Hindistan’ın her yerindeki evlere götürmeye kararlıydı. Ancak çeşitli engeller vardı. Barosi, yüksek RTO ve düşük net sipariş dönüşüm oranlarıyla mücadele etti. Razorpay Magic Checkout’u kullanmaya başladıktan sonra sipariş tamamlama süreci 5 kat daha hızlı hale geldi ve operasyonel sorunlar ve lojistik zorluklarla birlikte RTO oranları da düştü. Nakit akışı ve müşteri memnuniyeti önemli ölçüde iyileşti.

Güney Hindistanlı ambalajlı gıda üreticisi VS Mani & Co., geçtiğimiz Eylül ayında Magic Checkout’a geçtikten sonra sipariş dönüşüm oranında muazzam bir büyüme kaydeden bir başka marka. VS Mani & Co.’nun web sitesindeki ödeme işlemi 1,5 ile 3 dakika arasında sürüyordu ve bu da müşterilerin alışveriş sepetlerini terk etmesine neden oluyordu. Magic Checkout bu süreyi önemli ölçüde kısalttı ve tüm ödeme sürecini beş kat daha hızlı hale getirdi. Bu, VS Mani & Co.’nun sipariş dönüşüm oranını eskisinden %27 daha yüksek elde etmesine yardımcı oldu.

Parfüm üreticisi Isak Fragrances, ürünlerinin en üst kalitede olmasını sağladı ancak yine de COD siparişlerinde %25’e varan RTO oranlarıyla karşı karşıya kaldı. Bu onların kârını tüketiyordu. Razorpay’in RTO Intelligence algoritması, Isak Fragrances’ın aldığı her siparişi inceleyerek önerilerde bulundu. Hatta alışveriş yapanların geçmiş RTO kalıplarına dayalı yüksek riskli siparişler için COD seçeneğini bile devre dışı bıraktı ve RTO’yu başarılı bir şekilde %25’ten %10’a düşürdü.
 
Üst