Beykozlu
New member
Alman teknolojisini çağdaş dizaynlarla buluşturan Opel, 160 yıllık esaslı geçmişini kutluyor.
Opel’den yapılan açıklamaya göre, Opel için 2022 yılı her açıdan heyecan verici bir yıl oldu. “Şimşek” logolu marka, 160 yıldır yeni teknolojileri, ulaşılabilir fiyata geniş kitlelerle buluşturuyor. Opel, beraberinde bu sene tanıttığı GSe alt markasıyla gelecekte daha da dinamik bir günlük sürüş tecrübesi sunmayı hedefliyor.
Diğer taraftan ise marka, ticari araçlarıyla sürdürülebilir ulaşım için kıymetli bir adım atıyor. Birinci hidrojen yakıt hücreli Opel Vivaro-e Hidrojen, şimdiden müşteriler tarafınca kullanılıyor. Opel, şimdiden eser gamında 12 elektrikli model bulunduruyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Opel Üst Yöneticisi (CEO) Florian Huettl, 2022’nin Opel için fazlaca özel bir yıl olduğunu belirterek, “İlk kere elektrikli olarak yollara çıkan yeni Astra ile yeni bir periyoda giriyoruz. beraberinde elektrikli Corsa ve Mokka modellerimiz, B-Hatchback ve B-SUV segmentinde en hayli satanlar listesine girdi. Bunun haricinde, hidrojen yakıt hücreli ticari Vivaro-e Hidrojen ile elektrikliye geçiş atağımıza devam ediyoruz. Bu manada 2022 yılı, Avrupa’da büsbütün elektrikli bir marka olma yolunda ilerlemeye devam ettiğimiz bir yıl oldu” dedi.
Opel, 2022 yılında biroldukca muvaffakiyetini arka arda kutladı. Adam Opel, 160 yıl evvel Rüsselsheim’da bir dikiş makinesi üreticisinden yenilikçi teknolojileri geniş kitleler için erişilebilir hale getiren bir otomotiv markasına dönüşen şirketin temellerini attı. Ayrıyeten 160. yılını kutlayan Opel’in tarihi gösteriyor ki marka yöneticileri her vakit kalıpların haricinde düşünüyor ve yenilikçi tahlillerle müşterileri şaşırtmaya devam ediyor.
Markanın en çok satan modellerinden biri olan Corsa, 40. yaş gününü kutladı. Opel Corsa, yollara çıktığı 1982 yılında küçük araba sınıfında ihtilal yaptı. Şu an Corsa’nın altıncı kuşağı Opel müşterileri içinde pek tanınan bir model pozisyonunda bulunuyor. Şimdiki Corsa, bugüne kadarki en tanınan küçük sınıf arabalardan biri olmayı başardı.
Ayrıca elektrikli Opel Corsa-e “2022 Altın Direksiyon” mükafatını kazandı ve emisyonsuz bir ralli aracı olarak motorsporlarında da başarılı oldu. Opel, bu modele mahsus olarak Corsa’nın 40. yılını gelişmiş çağdaş teknolojilerinin yanı sıra birinci jenerasyon Corsa modeline gönderme yapan ayrıntılara sahip hudutlu sayıda üretilen “Opel Corsa 40” versiyonunu pazara sunarak kutladı.
Alman marka ayrıyeten 2022 yılında Eisenach’ta bulunan fabrikasının 30. yılını kutladı. Opel modelleri, 30 yıldır Almanya’nın merkezinde bulunan Thüringen Fabrikası’nın bantlarından çıkıyor. Tüm bölgenin gelişmenine katkı sağlayan ve 30 yıl boyunca tekraren yenilenen tesis, şarj edilebilir hibrit versiyon dahil olmak üzere, Opel‘in yenilikçi modelleriyle geleceğe umutla bakıyor.
2022 Altın Direksiyon Ödülü’nü üst üste 3 sefer kazanan birinci marka
Opel, ürettiği her yeni modelle itibarlı mükafatlar almaya devam ediyor. Yeni jenerasyon Astra da bu geleneği birebir biçimde sürdürüyor. Opel, yeni Astra ile AUTO BILD ve BILD am SONNTAG okuyucularının ve alanında uzman üyelerden oluşan heyetin seçimiyle 2022 Altın Direksiyon Ödülü’nü kazanarak bu mükafatı üst üste 3 defa kazanan birinci marka oldu.
Opel’in kompakt sınıftaki en çok satan modelinin yeni jenerasyonu, rakiplerini geride bırakarak otomotiv sanayisindeki en itibarlı ödüllerden biri olan “50 bin avroya kadar en yeterli otomobil” kategorisinde “2022 Altın Direksiyon Ödülü”’nü öteki ismiyle “Otomobil Oscar’ını müzesine götürmeyi başardı. 2020’de Opel Corsa-e bu mükafata layık görülürken geçen sene ise Opel Mokka-e mükafatı alma muvaffakiyetini göstermişti. Bu sene alınan son ödül ise Opel’in 20. “Altın Direksiyon Ödülü” olarak farklı bir ehemmiyete de sahip.
Astra, büsbütün dijital “Pure Panel” kokpit, uyarlanabilir Intelli-Lux LED® Pixel farlar ve yeni marka yüzü Opel Vizörü de dahil, dizaynıyla dikkati çekiyor. Ayrıyeten, yeni modelin şarj edilebilir hibrit versiyonu da birinci kere 2022 yılında üretildi.
Opel, bir daha 2022 sonbaharında “GSe” versiyonlarını birinci sefer duyurdu. Evvelden “Grand Sport Injection” manasına gelen kısaltma, Opel’in yeni sportif alt markası olarak “Grand Sport electric” manasına gelmesiyle dikkati çekiyor.
Opel GSe versiyonları, üstün sürüş dinamiklerini yenilikçi elektrik teknolojisiyle harmanlıyor. Ayrıyeten gelecekte eser gamının zirve noktası olarak konumlanacak. Şarj edilebilir hibrit Opel Grandland GSe, (WLTP’ye göre yakıt tüketimi: 1,3 lt/100 km, CO2 emisyonu 31-29 gr/km; her ikisi de ortalama, yüklü, süreksiz değerler) Astra GSe ve Astra Sports Tourer GSe (WLTP’ye nazaran yakıt tüketim: 1,2-1,1 lt/100 km, CO2 emisyonu 26-25 gr/km; ortalama, süreksiz değerler) yakında yollara çıkacak.
Elektrikliye geçiş sürecini sürdürecek
Opel 2022 döneminde memleketler arası rallilere heyecan getirdi. Laurent Pellier ve Opel Corsa Rally4, Gençler Avrupa Ralli Şampiyonası’nı (JERC) domine ederek Opel için beşinci Gençler Avrupa Şampiyonluğu’nu kazandı.
Ayrıca, ADAC Opel e-Rally Cup, dünyanın birinci elektrikli tek marka ralli kupası olarak kendini kanıtladı ve yükselişini sürdürdü. Takımlar, şiddetli şartlarda Opel Corsa-e Rallisi’nde puan ve kupa için çaba etti. Tertip bu biçimdece elektrikli ralli sporu için ilham vermiş oldu. Gelecek yıl kupa, üçüncü dönemine girecek.
Ayrıca birinci müşteriler, 2022 yılından itibaren Opel Vivaro-e Hidrojen’i kullanmaya başladı. Hidrojen yakıt hücresi alanındaki öncü model, elektrikli ulaşımın ticari araç kesiminde ne kadar hayli istikametli olabileceğini gözler önüne seriyor. Uzun araları emisyonsuz olarak kat etmek isteyen ve süratli yakıt ikmali muhtaçlığı olan filo müşterileri için de ülkü bir tahlil oluyor. Tam dolu depo ile 400 kilometreye kadar uzaklık kat edebiliyor (WLTP’ye bakılırsa). Hidrojen ile yakıt ikmali ise yalnızca üç dakika sürüyor.
Opel’in öteki bir modeli Mokka-e ise tasarımı, teknolojileri ve günlük kullanıma uygunluğu ile markanın en hayli satan modellerinden biri oldu. Ekim ve kasım aylarında Almanya’da B-SUV segmentinde en hayli satan büsbütün elektrikli araba oldu. Kasım ayında tüm Mokka müşterilerinin yüzde 65’i büsbütün elektrikli ve sıfır emisyonlu versiyonu tercih etti.
Opel, 2022’de sürat kesmeden tamamladı ve 2028 yılına kadar Avrupa’da büsbütün elektrikli bir marka olma yolunda bir daha kıymetli adımlar attı. Marka, büsbütün elektrikli Astra üzere modeller ve biroldukca yenilikle gelecek yıl elektrikliye geçiş sürecini sürdürecek.
Opel’den yapılan açıklamaya göre, Opel için 2022 yılı her açıdan heyecan verici bir yıl oldu. “Şimşek” logolu marka, 160 yıldır yeni teknolojileri, ulaşılabilir fiyata geniş kitlelerle buluşturuyor. Opel, beraberinde bu sene tanıttığı GSe alt markasıyla gelecekte daha da dinamik bir günlük sürüş tecrübesi sunmayı hedefliyor.
Diğer taraftan ise marka, ticari araçlarıyla sürdürülebilir ulaşım için kıymetli bir adım atıyor. Birinci hidrojen yakıt hücreli Opel Vivaro-e Hidrojen, şimdiden müşteriler tarafınca kullanılıyor. Opel, şimdiden eser gamında 12 elektrikli model bulunduruyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Opel Üst Yöneticisi (CEO) Florian Huettl, 2022’nin Opel için fazlaca özel bir yıl olduğunu belirterek, “İlk kere elektrikli olarak yollara çıkan yeni Astra ile yeni bir periyoda giriyoruz. beraberinde elektrikli Corsa ve Mokka modellerimiz, B-Hatchback ve B-SUV segmentinde en hayli satanlar listesine girdi. Bunun haricinde, hidrojen yakıt hücreli ticari Vivaro-e Hidrojen ile elektrikliye geçiş atağımıza devam ediyoruz. Bu manada 2022 yılı, Avrupa’da büsbütün elektrikli bir marka olma yolunda ilerlemeye devam ettiğimiz bir yıl oldu” dedi.
Opel, 2022 yılında biroldukca muvaffakiyetini arka arda kutladı. Adam Opel, 160 yıl evvel Rüsselsheim’da bir dikiş makinesi üreticisinden yenilikçi teknolojileri geniş kitleler için erişilebilir hale getiren bir otomotiv markasına dönüşen şirketin temellerini attı. Ayrıyeten 160. yılını kutlayan Opel’in tarihi gösteriyor ki marka yöneticileri her vakit kalıpların haricinde düşünüyor ve yenilikçi tahlillerle müşterileri şaşırtmaya devam ediyor.
Markanın en çok satan modellerinden biri olan Corsa, 40. yaş gününü kutladı. Opel Corsa, yollara çıktığı 1982 yılında küçük araba sınıfında ihtilal yaptı. Şu an Corsa’nın altıncı kuşağı Opel müşterileri içinde pek tanınan bir model pozisyonunda bulunuyor. Şimdiki Corsa, bugüne kadarki en tanınan küçük sınıf arabalardan biri olmayı başardı.
Ayrıca elektrikli Opel Corsa-e “2022 Altın Direksiyon” mükafatını kazandı ve emisyonsuz bir ralli aracı olarak motorsporlarında da başarılı oldu. Opel, bu modele mahsus olarak Corsa’nın 40. yılını gelişmiş çağdaş teknolojilerinin yanı sıra birinci jenerasyon Corsa modeline gönderme yapan ayrıntılara sahip hudutlu sayıda üretilen “Opel Corsa 40” versiyonunu pazara sunarak kutladı.
Alman marka ayrıyeten 2022 yılında Eisenach’ta bulunan fabrikasının 30. yılını kutladı. Opel modelleri, 30 yıldır Almanya’nın merkezinde bulunan Thüringen Fabrikası’nın bantlarından çıkıyor. Tüm bölgenin gelişmenine katkı sağlayan ve 30 yıl boyunca tekraren yenilenen tesis, şarj edilebilir hibrit versiyon dahil olmak üzere, Opel‘in yenilikçi modelleriyle geleceğe umutla bakıyor.
2022 Altın Direksiyon Ödülü’nü üst üste 3 sefer kazanan birinci marka
Opel, ürettiği her yeni modelle itibarlı mükafatlar almaya devam ediyor. Yeni jenerasyon Astra da bu geleneği birebir biçimde sürdürüyor. Opel, yeni Astra ile AUTO BILD ve BILD am SONNTAG okuyucularının ve alanında uzman üyelerden oluşan heyetin seçimiyle 2022 Altın Direksiyon Ödülü’nü kazanarak bu mükafatı üst üste 3 defa kazanan birinci marka oldu.
Opel’in kompakt sınıftaki en çok satan modelinin yeni jenerasyonu, rakiplerini geride bırakarak otomotiv sanayisindeki en itibarlı ödüllerden biri olan “50 bin avroya kadar en yeterli otomobil” kategorisinde “2022 Altın Direksiyon Ödülü”’nü öteki ismiyle “Otomobil Oscar’ını müzesine götürmeyi başardı. 2020’de Opel Corsa-e bu mükafata layık görülürken geçen sene ise Opel Mokka-e mükafatı alma muvaffakiyetini göstermişti. Bu sene alınan son ödül ise Opel’in 20. “Altın Direksiyon Ödülü” olarak farklı bir ehemmiyete de sahip.
Astra, büsbütün dijital “Pure Panel” kokpit, uyarlanabilir Intelli-Lux LED® Pixel farlar ve yeni marka yüzü Opel Vizörü de dahil, dizaynıyla dikkati çekiyor. Ayrıyeten, yeni modelin şarj edilebilir hibrit versiyonu da birinci kere 2022 yılında üretildi.
Opel, bir daha 2022 sonbaharında “GSe” versiyonlarını birinci sefer duyurdu. Evvelden “Grand Sport Injection” manasına gelen kısaltma, Opel’in yeni sportif alt markası olarak “Grand Sport electric” manasına gelmesiyle dikkati çekiyor.
Opel GSe versiyonları, üstün sürüş dinamiklerini yenilikçi elektrik teknolojisiyle harmanlıyor. Ayrıyeten gelecekte eser gamının zirve noktası olarak konumlanacak. Şarj edilebilir hibrit Opel Grandland GSe, (WLTP’ye göre yakıt tüketimi: 1,3 lt/100 km, CO2 emisyonu 31-29 gr/km; her ikisi de ortalama, yüklü, süreksiz değerler) Astra GSe ve Astra Sports Tourer GSe (WLTP’ye nazaran yakıt tüketim: 1,2-1,1 lt/100 km, CO2 emisyonu 26-25 gr/km; ortalama, süreksiz değerler) yakında yollara çıkacak.
Elektrikliye geçiş sürecini sürdürecek
Opel 2022 döneminde memleketler arası rallilere heyecan getirdi. Laurent Pellier ve Opel Corsa Rally4, Gençler Avrupa Ralli Şampiyonası’nı (JERC) domine ederek Opel için beşinci Gençler Avrupa Şampiyonluğu’nu kazandı.
Ayrıca, ADAC Opel e-Rally Cup, dünyanın birinci elektrikli tek marka ralli kupası olarak kendini kanıtladı ve yükselişini sürdürdü. Takımlar, şiddetli şartlarda Opel Corsa-e Rallisi’nde puan ve kupa için çaba etti. Tertip bu biçimdece elektrikli ralli sporu için ilham vermiş oldu. Gelecek yıl kupa, üçüncü dönemine girecek.
Ayrıca birinci müşteriler, 2022 yılından itibaren Opel Vivaro-e Hidrojen’i kullanmaya başladı. Hidrojen yakıt hücresi alanındaki öncü model, elektrikli ulaşımın ticari araç kesiminde ne kadar hayli istikametli olabileceğini gözler önüne seriyor. Uzun araları emisyonsuz olarak kat etmek isteyen ve süratli yakıt ikmali muhtaçlığı olan filo müşterileri için de ülkü bir tahlil oluyor. Tam dolu depo ile 400 kilometreye kadar uzaklık kat edebiliyor (WLTP’ye bakılırsa). Hidrojen ile yakıt ikmali ise yalnızca üç dakika sürüyor.
Opel’in öteki bir modeli Mokka-e ise tasarımı, teknolojileri ve günlük kullanıma uygunluğu ile markanın en hayli satan modellerinden biri oldu. Ekim ve kasım aylarında Almanya’da B-SUV segmentinde en hayli satan büsbütün elektrikli araba oldu. Kasım ayında tüm Mokka müşterilerinin yüzde 65’i büsbütün elektrikli ve sıfır emisyonlu versiyonu tercih etti.
Opel, 2022’de sürat kesmeden tamamladı ve 2028 yılına kadar Avrupa’da büsbütün elektrikli bir marka olma yolunda bir daha kıymetli adımlar attı. Marka, büsbütün elektrikli Astra üzere modeller ve biroldukca yenilikle gelecek yıl elektrikliye geçiş sürecini sürdürecek.