Beykozlu
New member
Go First’ün yükümlülükleri 11.463 Rs değerindedir (Temsili)
Yeni Delhi:
Go First’ün çözüm uzmanı Pazartesi günü, operasyonları yeniden başlatmanın yolları üzerinde çalışan cezalı bütçe havayolu için potansiyel teklif sahiplerinden 9 Ağustos’a kadar ilgi beyanlarını davet etti.
Nakit sıkıntısı çeken taşıyıcı, 3 Mayıs’ta uçmayı bıraktı ve gönüllü iflas çözüm sürecinden geçiyor.
Çözüm uzmanı Shailendra Ajmera tarafından yayınlanan kamu duyurusuna göre, İlgi Beyanı (EoI) göndermek için son tarih 9 Ağustos ve muhtemel çözüm başvuru sahiplerinin nihai listesi 19 Ağustos’ta açıklanacak.
Geçici listeye itiraz için son tarih 24 Ağustos’tur.
2 Mayıs’ta, no-frills havayolu, Ulusal Şirketler Hukuku Mahkemesi’nde (NCLT) gönüllü iflas çözümü işlemleri için başvuruda bulundu ve savunma 10 Mayıs’ta kabul edildi.
17 yıldan fazla bir süredir uçuş yapan Go First, filosunun yarısından fazlası Pratt & Whitney motorlarının bulunmaması nedeniyle karaya oturduğu için ciddi mali ters rüzgarlarla karşı karşıya kalmaya başladı.
Havayolunun yaklaşık 4.200 çalışanı bulunmaktadır. Mart 2022’de sona eren mali yılda faaliyetlerinden 4.183 Rs crore gelir elde etti.
Taşıyıcının yükümlülükleri 11.463 Rs değerindedir.
Geçtiğimiz ay, Hindistan Merkez Bankası, Baroda Bankası, IDBI Bank ve Deutsche Bank’tan oluşan Go First Alacaklılar Komitesi (CoC), İflas ve İflas Kanunu (IBC) kapsamında kuruldu.
Daha sonra CoC, operasyonların yeniden başlatılması için Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’ne (SHGM) bir canlandırma planı sundu.
SHGM, Go First’ün Mumbai ve Delhi’deki tesislerinde 4-6 Temmuz tarihleri arasında özel bir denetim gerçekleştirdi. Denetim bulgularına göre, düzenleyici kurum, havayolunun yeniden canlandırma planını onaylamaya karar verecek.
Havayolu, 14 Temmuz’a kadar tüm uçuşlarını iptal etti.
Pazartesi günü bir tweet’te “… operasyonel nedenlerle, 14 Temmuz 2023’e kadar planlanan Go First uçuşları iptal edildi.”
()
Yeni Delhi:
Go First’ün çözüm uzmanı Pazartesi günü, operasyonları yeniden başlatmanın yolları üzerinde çalışan cezalı bütçe havayolu için potansiyel teklif sahiplerinden 9 Ağustos’a kadar ilgi beyanlarını davet etti.
Nakit sıkıntısı çeken taşıyıcı, 3 Mayıs’ta uçmayı bıraktı ve gönüllü iflas çözüm sürecinden geçiyor.
Çözüm uzmanı Shailendra Ajmera tarafından yayınlanan kamu duyurusuna göre, İlgi Beyanı (EoI) göndermek için son tarih 9 Ağustos ve muhtemel çözüm başvuru sahiplerinin nihai listesi 19 Ağustos’ta açıklanacak.
Geçici listeye itiraz için son tarih 24 Ağustos’tur.
2 Mayıs’ta, no-frills havayolu, Ulusal Şirketler Hukuku Mahkemesi’nde (NCLT) gönüllü iflas çözümü işlemleri için başvuruda bulundu ve savunma 10 Mayıs’ta kabul edildi.
17 yıldan fazla bir süredir uçuş yapan Go First, filosunun yarısından fazlası Pratt & Whitney motorlarının bulunmaması nedeniyle karaya oturduğu için ciddi mali ters rüzgarlarla karşı karşıya kalmaya başladı.
Havayolunun yaklaşık 4.200 çalışanı bulunmaktadır. Mart 2022’de sona eren mali yılda faaliyetlerinden 4.183 Rs crore gelir elde etti.
Taşıyıcının yükümlülükleri 11.463 Rs değerindedir.
Geçtiğimiz ay, Hindistan Merkez Bankası, Baroda Bankası, IDBI Bank ve Deutsche Bank’tan oluşan Go First Alacaklılar Komitesi (CoC), İflas ve İflas Kanunu (IBC) kapsamında kuruldu.
Daha sonra CoC, operasyonların yeniden başlatılması için Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’ne (SHGM) bir canlandırma planı sundu.
SHGM, Go First’ün Mumbai ve Delhi’deki tesislerinde 4-6 Temmuz tarihleri arasında özel bir denetim gerçekleştirdi. Denetim bulgularına göre, düzenleyici kurum, havayolunun yeniden canlandırma planını onaylamaya karar verecek.
Havayolu, 14 Temmuz’a kadar tüm uçuşlarını iptal etti.
Pazartesi günü bir tweet’te “… operasyonel nedenlerle, 14 Temmuz 2023’e kadar planlanan Go First uçuşları iptal edildi.”
()