Beykozlu
New member
Adani Ports & Special Economic Zone Limited tarafından işletilen Mundra Limanı, 15.000 konteyner treni elleçledi
Yeni Delhi:
Şirketten yapılan açıklamada, Adani Ports’un 2022-23 mali yılında şimdiye kadarki en yüksek seviye olan 120 milyon metrik tonun (MMT) üzerinde demiryolu yükünü elleçlediği ve Demiryolları için 14.000 Rs’lik rekor bir gelir elde ettiği belirtildi.
Adani Ports tarafından elleçlenen kargo hacmi, yıldan yıla yüzde 22’lik bir büyümeyle 2021-22’de önceki en iyi seviyesi olan 98,61 MMT’yi aştı.
Adani Ports & Special Economic Zone Limited (APSEZ) tarafından işletilen Gujarat’ın Mundra Limanı, 15.000 konteyner treni elleçleyerek Hindistan’ın EXIM geçidi konumunu sağlamlaştırdı.
2022-23’te Mundra Limanı tarafından elleçlenen çift istifli konteyner trenleri yıldan yıla yüzde 4,3 büyüdü.
Şirket, “Konteynerlerin trenlere çift istif yüklemesi, enerji verimli ve güvenilir bir şekilde nakliyeyi sağlayarak, birim başına toplam maliyeti düşürür ve müşteri memnuniyetini artırır. Bu, Mundra Limanı’nın çevre dostu operasyonlara olan bağlılığını göstermektedir” dedi.
“Demiryolu taşımacılığının kullanılması, yük taşımacılığının karbon ayak izini azaltır ve konteyner trenlerinin verimli bir şekilde kullanılması, ek kamyon taşımacılığına olan ihtiyacı azaltarak karbon emisyonlarını daha da azaltır” diye ekledi.
Ülkenin en büyük ticari liman işletmecisi olan Adani Ports, Hindistan’ın liman ve lojistik altyapısının geliştirilmesinde lider konumdadır. Şirket, bu başarının sorumlu iş uygulamaları ve sürdürülebilir kalkınmanın bir örneği olduğunu söylüyor.
(APSEZ), bir liman şirketinden, liman kapısından müşteri kapısına kadar uçtan uca bir çözüm sağlayan Entegre Taşımacılık Yardımcı Programına dönüşmüştür. Ülkenin batı kıyısında stratejik olarak konumlandırılmış altı limanı ve terminali ve ülkenin doğu kıyısında beşi ile Hindistan’daki en büyük liman geliştiricisi ve işletmecisidir.
Yeni Delhi:
Şirketten yapılan açıklamada, Adani Ports’un 2022-23 mali yılında şimdiye kadarki en yüksek seviye olan 120 milyon metrik tonun (MMT) üzerinde demiryolu yükünü elleçlediği ve Demiryolları için 14.000 Rs’lik rekor bir gelir elde ettiği belirtildi.
Adani Ports tarafından elleçlenen kargo hacmi, yıldan yıla yüzde 22’lik bir büyümeyle 2021-22’de önceki en iyi seviyesi olan 98,61 MMT’yi aştı.
Adani Ports & Special Economic Zone Limited (APSEZ) tarafından işletilen Gujarat’ın Mundra Limanı, 15.000 konteyner treni elleçleyerek Hindistan’ın EXIM geçidi konumunu sağlamlaştırdı.
2022-23’te Mundra Limanı tarafından elleçlenen çift istifli konteyner trenleri yıldan yıla yüzde 4,3 büyüdü.
Şirket, “Konteynerlerin trenlere çift istif yüklemesi, enerji verimli ve güvenilir bir şekilde nakliyeyi sağlayarak, birim başına toplam maliyeti düşürür ve müşteri memnuniyetini artırır. Bu, Mundra Limanı’nın çevre dostu operasyonlara olan bağlılığını göstermektedir” dedi.
“Demiryolu taşımacılığının kullanılması, yük taşımacılığının karbon ayak izini azaltır ve konteyner trenlerinin verimli bir şekilde kullanılması, ek kamyon taşımacılığına olan ihtiyacı azaltarak karbon emisyonlarını daha da azaltır” diye ekledi.
Ülkenin en büyük ticari liman işletmecisi olan Adani Ports, Hindistan’ın liman ve lojistik altyapısının geliştirilmesinde lider konumdadır. Şirket, bu başarının sorumlu iş uygulamaları ve sürdürülebilir kalkınmanın bir örneği olduğunu söylüyor.
(APSEZ), bir liman şirketinden, liman kapısından müşteri kapısına kadar uçtan uca bir çözüm sağlayan Entegre Taşımacılık Yardımcı Programına dönüşmüştür. Ülkenin batı kıyısında stratejik olarak konumlandırılmış altı limanı ve terminali ve ülkenin doğu kıyısında beşi ile Hindistan’daki en büyük liman geliştiricisi ve işletmecisidir.